lördag 4 december 2010

Julkort!

Ja det här med julkort är lite krångligt, svårt att få till korten som man vill, men man blir ju så glad av att få julkort, iallafall jag. =) Från första december så går jag och längtar tills det första kortet ska dimpa ner i lådan. Alltid funderar jag om jag har glömt ngn, men oftast (alltid) så har jag skickat många fler än jag får. I år har jag tyvärr skickat efter för få kort, klantigt av mig!! Visst kan jag göra nya men jag känner att i år får det vara. De som brukar skicka till mig + några få till kommer att få kort, sen de som aldrig skickar och sällan hör av sig blir utan. Visst jag kommer att ha dåligt samvete över detta det vet jag, men å andra sidan så överlever dom nog ändå.. Eller så kommer jag att göra nya i panik dagen innan jag ska skicka dom. ;-)

Här är förra årets julkort, tror jag iallafall att det var. =)


Ni ska bara veta vilket problem det var för mig och syrran Mariana som fotade att få dom att sitta still, inte gråta och åtminstonde ha huvudena åt samma håll. =) Fina är dom iallafall mina flickor!

Nu ska vi snart äta sen iväg på kalas!

Ha en fin lördag, kramar!


4 kommentarer:

Anso sa...

Å va fint. Med fina barn blir det prima kort :-) Har oxå fått till korten idag. Nu måste jag bara panikbeställa de :-)

Familjen A. sa...

Åh va skönt att du fick till det, det var på håret här med årets kan jag lova. Var precis på väg att ge upp då bestämde jag mig för att allt inte behöver vara perfekt. ;-)
Kram

Fröken Lovisa sa...

Usch går dåligt för mig med julkorten!! Inte har jag nån hjälp heller så det kommer bli nån konstig variant i år men men.....kanske dags att beställa snart dessutom =)

Familjen A. sa...

Hihi ja det där med julkort är verkligen inte lätt. Men var glad så länge lillbus bara ligger still, mina två springer åt olika håll. ;-) Och som Anso sa fina barn prima kort. ;-)

Kram!