måndag 6 december 2010

Måndag !

Idag blir det en lugn förmiddag här hemma med flickorna, vi ska bara gå runt i pyjamas länge och leka och plocka lite. =) Känner mig som vanligt helt slut och vet inte varför, behöver kanske komma ut på något och det ska jag idag. =)

När Anders kommer ska jag iväg till Sandviken för att snygga till naglarna och hoppas på att komma därifrån i tid för sen ska jag vidare direkt på kransbindningskurs. =) Var på det förra året också och det var ju bara sååå kul. =) Hoppas att kransen blir fin!

Så här såg förra årets krans ut!


Förra året var vi på Storsjöstrands trädgård och det var då verkligen jätte trevligt, mitt i allt fick vi lite fika i det fint upplysta växthuset. =) Den gången åkte vi dit med mammor från Öppna förskolan på Sigridsgården, i år är vi några från jobbet som åker tillsammans. Jag hoppas på en supertrevlig kväll! =)

Är det nån av er bloggläsare som vet vart man kan köpa fina julkulor (vita el silver) och annat som man kan ha i granen? Inte för dyra saker utan till ett bra pris? Vill ha lite nytt i julgranen detta år. =)

Ha en fin måndag, vi kanske hörs senare! Kram

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Hej!!
Vad glad du gör mig!! Kort från förra året ska jag leta fram för hittade inget inlägg med julganen i!
Men jag har bara julkulor och hjärtan i vitt och silver... Det älskar jag, en enkel gran så det blir så i år oxå! Var in på rusta efter en julgranstopp och då såg jag många fina kulor i silver och vitt!! Billigt!! På toppen iår ska jag ha en JÄTTE fin krona (står i lådan just nu på bordet i matsalen på bilderna i sista inlägget) Den har jag köpt på rusta för typ 49 eller nått fanns även en likadan fast en stjärna!! Kanon fina!! Sen har jag INTE glitter i granen utan vitt pärlsnöre/band vilket gör hela granen enkel fast fin! Ska skicka in bild till dig när jag kommer hem om jag hittar någon!

Vad roligt att vi gillar samma stil!
Jätte fin krans förra året är säker på att den kommer bli snäppet vassare iår med förra årets kurs i bagaget!!
Kramkram

Familjen A. sa...

Hihi va roligt att du säger Rusta, ska dit idag och handla tex kronan hihi. =) Kollade på nätet lite efter att jag hade skrivit till dig. =)

Ser fram emot ditt foto sen. =)

Kramar!