fredag 17 december 2010

Julgranen 2010!

I år hade jag bestämt mig för att köpa allt nytt till granen, var trött på det röda jag har haft hittils och var sååå sugen på att ha en med vita fina kulor, men tyvärr hittade jag inga vita som inte var av glas och superduper dyra så då valde jag silverkulor istället. =) Det jag hade glömt att inhandlat var en ny matta ha under granen, vill ha en vit fin. =)

Nån som vet var jag kan hitta en sådan kanske?

Här kommer lite bilder, synd att bilden inte blev lika bra som verkligheten.

Årets gran är en Ädelgran, lite matt grön grå i färgen med STORA barr! =)

Lite detaljer i granen!





Hur ser era granar ut? Vilka färger, kulor och vad smyckar ni granen med mer?

Ha en fin fredagkväll!

Kramar!



2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Vilken ljuvlig gran!! Älskar denna enkla och ofärgade prydnad!! Tummen upp för Er gran!!
Ha en trevlig helg du söta!
Kram

Familjen A. sa...

Åh tack gulliga du. =) Hoppas även att ni får en trevlig helg!

Kramar