fredag 31 december 2010

Årets sista inlägg!

Ja då är vi framme till årets sista dag, och vad jag tror så är detta årets sista inlägg också. =)

"Som ni märker så är jag lite gladare nu, har hört av min kära vän som mår dåligt, hon mår just nu lite bättre, vilket känns såå skönt, hoppas verkligen det vänder nu! <3"

Bjuder på lite bilder från idag!

Fint väder hade vi på förmiddagen, och bara -4 grader!

Lampan syns knappt under all snö!

Här bodde min farmor farfar och Sune när jag var liten, var där jämt! Nu bor min kusin Ola där, de håller på att bygga ut just nu!
Föräldrahemmet!

Utsikten från barndomshemmet, åkrarna och Vallbyån!
                                      
Ljusen på bordet dagen till ära!

Barnens och Anders förrätt!
Min förrätt!

Alva gillade förrätten!

Det gjorde Astrid också!

Annat var det med Alfons som blev erbjuden kräftstjärtar och ägg, blä tyckte han!
Han velade knappt komma i närheten, men så blir det kanske om man aldrig har ätit "människo mat"

Dagens meny såg ut så här!

Förrätt!

*Anders och barnens förrätt, ägghalvor med kräftstjärtar gurka och tomat.
*Min förrätt tomat gurka och Pepperoni Con Queso!

Varmrätt!

*Potatisgratäng med fläskfilé i soyasås, recept hittar du här!

Efterrätt!

*Dumlepanacotta, recept hittar du här! Jag serverade med hallon på toppen och det vart jätte gott!

Så där ja, nu finns det bara en sak kvar för mig att göra, och det är att önska er

 Gott Nytt År!

Tack för att ni har följt mig här på bloggen, hoppas vi även ses nästa år!

Många kramar Anna!


Inga kommentarer: