onsdag 1 december 2010

Trolltyg i Tomteskogen

När jag var liten kollade jag jämt på Trolltyg i Tomteskogen, fast vi kallade det för tomtar och troll. =)

För några år sedan fick jag en tomte av mamma, och gissa om jag blev glad när jag såg vilken tomte det var. =) Är nämligen inte så där jätte förtjust i vanliga tomtar, de måste liksom var ngt extra med dom för att jag ska gilla dom. =) Här kommer mina favoriter!

Först ut är min tomte!



Sedan Astrids.



Och till sist Alvas fina tomtar som är kära. =)
De här två sista är mina favoriter och önskar att jag kunde hitta två st varav en pojke och en flicka till Astrid också. =)

Kanske ni har tips på vart jag kan hitta några?

Nu är det dags att bada barnen lite, medans ska jag läsa lite inredningstidningar. =)

Ha en mysig kväll!  Kramar!

Inga kommentarer: