tisdag 21 december 2010

Oj redan slut på tisdagen!

Oj den här dagen gick då väldigt snabbt, har INTE hunnit med allt jag skulle men har iallafall tvätta, slagit in paket och gjort mountybollar, nu tänker jag INTE baka ngt mera!! Eller jo men det är matbröd så det är ju en helt annan grej! =)

Dagen började jag med att snabbt hoppa in i duschen för kl halv åtta skulle jag hämta upp mamma och köra henne till jobbet, direkt därifrån åkte jag till Anders syster Jenny för att kika på lite kläder. =) Vidare till affären och handla det mesta inför jul, trodde jag att jag gjorde iallafall men icke.. Hem och gjorde mat, Astrid vägrade äta sin korv utan skulle ha vuxenmat istället, dvs wokgrönsaker med falafel i pitabröd! Tror ungen är vegetarian!! ;-) Lämnade barnen hos pappa och Äster (hunden) i två timmar och då hann jag slå in resterande julklappar och göra julgodis. Han även plocka lite med tvätten och skura toan! =) Sen var det dags att förbereda mat för Malin och Neo skulle komma en sväng, trevligt som vanligt och barnen lekte (sprang) som bara den! =) Men stackars lilla Neo är rädd för Astrid för hon bet honom, stackars liten..

Nu sover barnen och jag ska röja upp alla leksaker och kanske ta en titt på tv, sen blir det tidig kväller!

Ha det bra alla, och ta det lugnt, stressa inte ihjäl er!

Kramar!!

Inga kommentarer: