lördag 11 december 2010

Lördag!

Dagen började lite sakta med mys framför tv´n och barnprogram och jag läste lite bok. =) Sen tog jag tag i mitt klädskåp, vilket inte var lika roligt. Kastade ungefär en ica kasse med kläder men skulle igentligen kunna kasta några till men då har jag verkligen INGET att sätta på mig.. Skulle behöva åka iväg och handla en ny garderob, både kläder och inredning men då måste jag nog vinna en ganska stor summa pengar först. ;-) Vill ha nån klädkunnig med mig också, som kan säga ärligt vad man ska ha på sig, inte Anders då som antingen skrattar så han håller på att kissa på sig eller säger att allt ser bra ut.. ;-)

Idag hade jag tänkt ta ut ungarna på en tur till Järbo på julmarknad men det blir nog inget för Astrid sov inte så bra inatt + att hon gick och lade sig SENT och vaknade TIDIGT, ingen bra kombo..Inte fick jag henne att somna nu före lunch heller, får se om hon somnar direkt efter istället, annars får hon vara vaken hela dagen för det blir ju bara en ond cirkel annars.

Anders jobbar hela helgen så det blir ju lite långtråkigt, inte kan vi åka till mina föräldrar heller för de åker till Emil i Sigtuna och stannar där i helgen med Jonas och Emil. Hade Anders inte jobbat hade jag velat följa med men nu går ju inte det.

Jaja vi får se vad som händer idag, nått kul MÅSTE bara hända!!

Kramar till er!

Inga kommentarer: