tisdag 14 december 2010

Tankar!

Har mycket att tänka på just nu, känner mig stressad och det gör mig lätt irriterad och arg men mest av allt känner jag mig ledsen..

Jag är besviken på vissa personer, irriterad på andra och saknar vissa.

Bilen strular fortfarande vilket bara gör mig matt. =(

Skulle vilja göra så mycket men orken tar slut, hela hemmet behöver städas och donas inför jul, vill passa på denna vecka då Anders är hemma, behöver baka lite till och dessutom åka och handla ngt att ha på mig till jul, inte för att jag brukar hitta ngt när jag som allra mest behöver det men måste åtminstonde försöka!

Får se om Anders och jag ska åka iväg och greja lite saker ensamma imorgon, barnen ska vara hos sin farmor och farfar om inte något händer, de har ju många barnbarn att ta hand om, och så här i sjukdomstider så vet man ju aldrig!

I helgen ska vi kanske iväg med Annelie och Hasse och bowla och äta, beror på hur det blir med sjukdommar även där, om alla är friska och även barnvakterna. Då ska barnen sova hos mormor och morfar.

Idag har vi frostat av frysen, det tyckte Astrid att var superskoj, blött vart det lite här och där innan vi fick henne därifrån. =)

Nu sitter jag och väntar på mat, Anders som står vid spisen idag. Skönt att slippa. =)

Kramar!

1 kommentar:

Anki sa...

Hoppas det blir bättre snart Anna!!
Jag känner i princip samma känslor som du nu, jobbigt är det....men förhoppningsvis blir det förändring snart!