söndag 19 december 2010

Fjärde advent!

Oj vad tiden går fort, hur ska man hinna med allt innan fredag? Äh, man får tagga ner och ta det som det kommer och göra det man hinner eller?!?! ;-)

Mysigt att tända alla ljusen och så fint när blomman nu blommar för fullt!

Dagen har spenderats i Valbo med gubben, gick inte helt som planerat då jag kom hem utan finkläder till mig själv. =( Men jag har lagt ut krokar till några vänner som kanske har ngt fint att låna ut. =)

Nu sitter flickorna i badet och jag och Anders planerar för en filmkväll, får se om flickorna somnar lika snabbt som vi tror, iallafall Astrid borde somna snabbt då hon inte har fått sova någon middag idag!

Här är en till som sover riktigt ordentligt!

Men kolla den vita lilla tassen som sticker ut, ska man verkligen ligga så där? Hihi lilla Alfons sover alltid lite knasigt, med ett ben åt fel håll eller något annat konstigt. =)

Ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner! Kramar


2 kommentarer:

Anki sa...

Mamma påstår att det blir jul ändå...kanske lika bra att tänka så, för jag kommer då aldrig hinna med det jag skulle vilja =)
Hihi så där brukade Ville ligga å, en vit tass som stack fram!!

Familjen A. sa...

Hihi jo det blir väl jul ändå. =)

Förstår inte att de kan ligga sådär, ser verkligen inte skönt ut att ha benet åt fel håll liksom.. Knas katter.. :-)

Kramar