onsdag 1 december 2010

Otursförföljd!?!

Ja just nu känner jag mig lite otursförföljd..

*Det började ju med bilen som pajade, tog ca en vecka att få tillbaka den, hann ha den i ca 24 timmar sen gick den sönder igen, får se när vi får tillbaka den. =(

*ALLA köksblommorna dog samtidigt, eller åtminstonde tappade alla blad och alla blommor. =(

*Sen skar jag mig på min nya vassa kniv, skadan var inte alls farlig men gjorde ont och så fort jag gör ngt, typ klär på barnen eller grejar så går såret upp och det blöder.

*Ena ljusbollen i vardagsrummet slutade lysa och det är svårt att få tag på en ny, men jag hade tur där att Anders kunde laga den. =)

*Idag försvann knappen till torktumlaren, den helt enkelt hoppade lös och ramlade ner någonstans i tumlaren. =( Jag som har mycket tvätt som skulle ha torkats men nu går ju inte det.

Sen tror jag inte att det var ngt mer, inte just nu iallafall..

Kanske inte så konstigt att man känner sig lite låg!

Näe nu ska jag sluta klaga och göra ngn nytta.  Vet dock inte var jag ska börja. ;-)

Ha en fin onsdag mina vänner! Kramar


2 kommentarer:

Fröken Lovisa sa...

Då kan det väl bara vända och bli lite bättre nu för dig tycker jag!!!
Kramar!!

Familjen A. sa...

Ja nu borde det bara bli bättre. ;-) Kramar tillbaka!