torsdag 2 december 2010

Ett litet inlägg!

Men HUR kallt ska det vara igentligen, kl är snart tio och det är -20 grader. Inte skoj alls. Och verkligen inte skoj för kaninen, vill nästan ta in henne fast jag vet att det bara skulle göra saken värre..

Idag ska jag luncha med Anso, vi försöker få till en träff då och då, lika bra att passa på nu innan jag börjar jobba. =)

Senare idag var det tänkt att jag och flickorna skulle ner på byn och kika men i det här vädret tänker jag inte gå ner med dom, hade jag haft bil så kanske men det känns som att det är för kallt för att få ut ngt av det.. Flickorna har dessutom blivit förkylda.

Önskar att jag hade hunnit få med Astrid på film idag när jag skulle föna håret, hon var så söt där hon stod och velade bli fönad i bara en julkjol och skrattade och hade sig. =) Kanske hinner jag på henne en annan gång!

Kram på er, vi kanske hörs senare!

Inga kommentarer: