onsdag 8 december 2010

Jobbfest!

Idag är det jobbfest, eller kanske jobbträff är ett mer passande namn. =)

Vi ska träffas på bowlingen och de som vill ska bowla, inte jag för jag ska fota lite istället och prata med alla mina kolleger. =) Sen vidare till badet för mat och invigning av nyrustade relaxen. =) Jag hade bestämt mig för att INTE bada men känner mer och mer att det lockar. Får se hur jag gör när jag väl är där. =) Beror lite på hur såret ser ut och känns också. De har även en ny leksak till badet. =) Den MÅSTE bara fotas. =) Det är sådana dära "bollar" som man springer inuti, som en hamster. =)

Näe nu måste jag fort hitta nå badkläder så att jag har om jag får lust att hoppa i. =)

Har ni tur så kommer det lite bilder imorgon. ;-)

Ha en trevlig kväll, det ska jag ha!

Kramar!!

Inga kommentarer: