måndag 6 december 2010

Kransbindning!

Idag när Anders kom hem så kastade jag mig i bilen för att hinna gå in på Rusta innan jag skulle göra om mina naglar.. Väl inne på affären så köpte jag en massa nya kulor, krimskrams, toppstjärna och en tomteklänning till Alva som hon hade sagt till om. =) Notan vart lite dyrare än vad jag räknat med så då var det tur att när jag kom till Ilinium så hade jag tagit fel på dag. Inga nya naglar idag, och jag bestämde mig för att hoppa över det, ingen som kommer att se dom i jul eller nyår ändå. Stannade ett tag på Ilinium och pratade med syrran Elisabeth och sen åkte jag till badet för att prata lite med mina arbetskolleger och hämta mitt schema, det börjar närma sig nu!!

Klockan sex träffades vi på Hedmans blommor för att göra kransar, jätte trevliga "tjejer" och en massa snack.. Tyvärr vart jag jätte missnöjd med min krans, den vart inte alls lika bra som förra årets. =( Men jag hängde upp den ändå, annars blir dörren inte pyntad..

Så här ser årets krans ut, och den ser ännu värre ut på bild än i verkligeheten. =(


Det man inte ser på bilden är fler pärlor och små glasbitar, de var söta faktist.. Ja kvällen var ju trevlig fasten den misslyckade kransen.

Nu ska jag kika runt lite på bloggar och sen blir det sängen, slut i kropp och själ!


Kramar!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Jag GILLAR din krans!! Romantisk, enkel och väldigt tjusig!!

Roligt att du hittade saker på rusta även om notan blev lite mer än väntat:) Såg du nå fina toppar som jag skrev om?

Ha en bra dag!
Kram C