torsdag 16 december 2010

Ett litet snabbt inlägg!

Ja magsjukan dök ju upp sent på kvällen i förrgår. =( Så tråkigt, gör att jag blir ännu mera deppig, sjukdommar är aldrig roliga och verkligen inte denna sjuka från helvetet. Båda barnen kräktes ur sig allt de hade i magen och sedan inget mer, och än så länge "peppar peppar" så har jag och Anders klarat oss!

Har varit på en kurs/möte idag, så intressant!! =) Blev även tillsagd att kolla upp varför jag är så matt och trött, ska väl ta mig i kragen och ringa HC imorgon, Anders har ju sagt åt mig länge att göra något åt det, men jag är ju lite "blyg" eller vad jag ska säga när det kommer till doktorer och sånt, är rädd för att de inte ska tro mig eller lyssna på mig. Mitt blodtryck är väldigt lågt så det kunde bero på det men vi får väl se.. Nån som kanske vet vad man ska ha för tryck på ett ungefär??

Näe nu ska jag lägga mig framför tv´n med en bok om det inte finns något intressant att kolla på. =)

Visst ja, när tar ni in granen? Vi funderar lite på att köpa en i morgon, är vi för tidigt ute?

Kram på er, hoppas ni alla är friska och krya!!

6 kommentarer:

Linda sa...

Vad var det för kurs/möte du var på?
Jag har lågt blodtryck. Brukar ligga på 100/60 oftast. Vad hade du?

Anki sa...

Här är vi tidiga i år & har redan klätt granen. Men jag tycker de är roligt att ha den lite före när man ändå väntar på julen!

Jag vet aldrig vad jag har för blodtryck, Andreas brukar hålla koll på det åt mig =)

I huvudet på Caroline sa...

Hoppas Ni håller Er friska från och med nu!!!
Usch vad tråkigt med lågt blodtryck, genast till farbror doktor, det är deras jobb att lyssna och tro på dig....

Ja, ut och köp gran, ju tidigare desto större chans att få en vacker:)

Stora krya på Er kramar!!!

Malin sa...

Klart du ska in med granen så ni hinner njuta av den ett tag...När julen är över vill man ju städa bort allt igen :-) Bättre att njuta före jul än efter :-) Hoppas ni klarar er nu..kram

Familjen A. sa...

Linda: Jag har varit på en kurs (12ggr) näringslära/vikt/hälsa typ. Hmm ja då är ju inte mitt så lågt antar jag, men det är ju ovanligt att kraftiga/tjocka har lågt tryck, jag har 100/70
Vi har bestämt att inhandla granen snart för man vill ju ha en fin och som sagt, efter jul vill man ju bara ha bort den. =)

Kramar!

Anonym sa...

Jag klädde granen för nån dag sen, kör plastic is fantastic:) hoppas du blir piggare har du järnbrist ät mycket kött. KraM HElla